FAQ - nečastější otázky a odpovědi

Jaké jsou možnosti a cena dopravy ?

Nad 1000 Kč doprava na Zásilkovnu ZDARMA!

 

Zásilkovna – 69 Kč

  • Nejlevnější možnost dopravy (od 59 Kč)
  • Vyzvednutí Vaší zásilky v síti odběrných míst

Kurýr – doručení na adresu – 119 Kč

  • Nejrychlejší doručení kurýrem na Vámi zadanou adresu v ČR (od 119 Kč)
  • 99,8% zásilek je doručeno do druhého dne
  • Jedná se o službu Zásilkovny, která k doručování zásilek využívá i ostatní dopravce (PPL, DPD, InTime, kurýr Zásilkovny,…) – s ohledem na aktuální vytíženost dopravců, aby doručení zásilky proběhlo co nejrychleji

Rychlost doručení

Všechny objednávky odesíláme do 3 pracovních dnů.

Dopravce uvádí, že 98% zásilek doručuje následující pracovní den po podání.

Dojde-li ke zpoždění, prosíme o trpělivost.

Jaké jsou platební možnosti ?
  • PayPal
  • Rychlý bankobní převod – Nejrychlejší platební možnost!
  • Platba kartou
  • Platba na dobírku (poplatek 30 Kč)
  • Převodem na účet
Kdy dostanu své zboží ?

Rychlost doručení

Objednávky odesíláme zpravidla do 3 pracovních dnů. 

Většina zásilek je doručena do druhého dne od převzetí dopravcem.

Dojde-li ke zpoždění, prosíme o trpělivost.

Jaká je záruka na vaše zboží ?

Prodloužili jsme záruku! Na všechny lžíce Achilles objednané od 1.1.2018 se vztahuje záruka 7 let. Záruka na dřevěné lžíce na boty Achilles zakoupené před tímto datem je 3 roky.
Záruka se vztahuje na vady způsobené běžným používáním. Odkaz na kompletní reklamační řád najdete v zápatí stránky. Nebo klikněte ZDE.

Na ostatní výrobky se vztahuje běžná záruční doba.

Jak postupovat při reklamaci ?

Jak postupovat v případě reklamací:

  1. Uvědomte nás o problému ideálně emailem na adresu: trodlerjakub@drevovoni.cz (nebo dopisem na adresu naší firmy). K emailu / dopisu přiložte fakturu. Pokud nemůžete dohledat fakturu, uveďte údaje, podle kterých budeme schopni identifikovat objednávku: jméno a příjmení + email / telefon – musí se jednat o údaje, na které byla uskutečněna objednávka. 
  2. Zboží zašlete na naši adresu (viz níže / stránka Kontakt)
  3. Reklamaci vyhodnotíme a budeme Vás informovat o jejím výsledku (do 30ti dnů od přijetí zboží na naši adresu). Pokud bude reklamace oprávněná, vznikne Vám právo na náhradu. V opačném případě bude vadné zboží vráceno. 

Adresa pro zasílání reklamací:
Dřevo voní s.r.o.
Radňovice 19
592 31 Nové Město na Moravě

Kompletní reklamační řád.

Nejste si jistí zdali se jedná o reklamovatelnou vadu?
Fotografie poškozených produktů spolu s dalšími informacemi zasílejte na email: trodlerjakub@drevovoni.cz
Vaši záležitost posoudíme a zpravidla do druhého pracovního dne od nás emailem obdržíte vyjádření. Při větší vytíženosti se můžeme zpozdit. V takových případech prosíme o trpělivost.

Vrácení zboží - odstoupení od kupní smlouvy

Každý zákazník našeho e-shopu má ze zákona právo odstoupit od kupní smlouvy (vrátit zboží) do 14 dnů od jeho převzetí / doručení na výdejní místo. U objednávek zaplacených předem jsme lhůtu pro odstoupení prodloužili na 30 dnů od uskutečnění objednávky.

Pro objednávky doručené přes Zásilkovnu nabízíme reklamačního asistenta zdarma. V opačném případě ponese náklady s vrácením zboží spotřebitel. 

Doporučený postup:

Zašlete nám odstoupení od kupní smlouvy (před uplynutím lhůty). Odstoupení od kupní smlouvy můžete poslat buď elektronickou poštou (na adresu info@drevovoni.cz) nebo tištěné přiložit k vrácenému zboží. 

Stáhnout vzor pro odstoupení od kupní smlouvy.

Co dělat, když mi nepřišla mi faktura ?

Faktury jsou vystavovány a odesílány automaticky, kdy Vám přijde faktura záleží na vybraném způsobu platby:
- Kartou / Paypal / Rychlý převod- ihned po zaplacení
- Převodem na účet - po připsání platby na náš účet
- Dobírkou - po převzetí balíku

Pokud jste fakturu i tak neobdrželi, zkontrolujte spam.

Pokud jste fakturu nenašli ani ve spamu, prosím kontaktujte nás.

Jak se stát členem VIP klubu ?

Členství ve VIP klubu získáte automaticky při registraci.

Výhody VIP klubu a další informace naleznete v záložce VIP KLUB DŘEVO VONÍ v záhlaví stránky.

Jak získat body za recenze ?

Nejdříve se musíte přihlásit / registrovat. Poté v Obchodu zvolte produkt, který si přejete ohodnotit. To můžete následně udělat na kartě Hodnocení.

Seznam Vámi zakoupených produktů pro snadné hodnocení naleznete také v záložce Moje body ve svém uživatelském účtu

Jak získat body za objednávky a registraci přátel ?

Nejdříve se musíte přihlásit / registrovat. Poté ve svém účtu přejděte na záložku Moje body. Pod přehledem nasbíraných bodů najdete záložku Extra body. V ní najdete odkazy, které můžete poslat přátelům. Po jejich registraci nebo nákupu Vám budou připsány body.

Máte další otázky?