FAQ

Nejčastější otázky a odpovědi

Jaké jsou možnosti a cena dopravy?

Možnosti dopravy:

 

Nad 1000 Kč doprava na Zásilkovnu ZDARMA!

 

Zásilkovna – 59 Kč

  • Nejlevnější možnost dopravy (od 59 Kč)
  • Vyzvednutí Vaší zásilky v síti odběrných míst

Kurýr – doručení na adresu – 99 Kč

  • Nejrychlejší doručení kurýrem na Vámi zadanou adresu v ČR (od 99 Kč)
  • 99,8% zásilek je doručeno do druhého dne
  • Jedná se o službu Zásilkovny, která k doručování zásilek využívá i ostatní dopravce (PPL, DPD, InTime, kurýr Zásilkovny,…) – s ohledem na aktuální vytíženost dopravců, aby doručení zásilky proběhlo co nejrychleji

Rychlost doručení

Vaše objednávky předáváme dopravci každé pondělí a čtvrtek. 

Dopravce uvádí, že 98% zásilek doručuje následující pracovní den po podání.

Dojde-li ke zpoždění, prosíme o trpělivost.

Jaké jsou platební možnosti?
  • PayPal
  • Rychlý bankobní převod – Nejrychlejší platební možnost!
  • Platba kartou
  • Platba na dobírku (poplatek 30 Kč)
  • Převodem na účet
Kdy dostanu své zboží?

Rychlost doručení

Vaše objednávky předáváme dopravci každé pondělí a čtvrtek. 

Dopravce uvádí, že 98% zásilek doručuje následující pracovní den po podání.

Dojde-li ke zpoždění, prosíme o trpělivost.

Jaká je záruka na vaše zboží?

Prodloužili jsme záruku! Na všechny lžíce Achilles objednané od 1.1.2018 se vztahuje záruka 7 let. Záruka na dřevěné lžíce na boty Achilles zakoupené před tímto datem je 3 roky.
Záruka se vztahuje na vady způsobené běžným používáním. Odkaz na kompletní reklamační řád najdete v zápatí stránky. Nebo klikněte ZDE.

Na ostatní výrobky se vztahuje běžná záruční doba.

Kam poslat zboží na reklamaci?

Jak zastupovat při reklamaci:

Reklamované zboží zašlete na tuto adresu:
Dřevo voní s.r.o.
Radňovice 19
592 31 Nové Město na Moravě

Do balíku s reklamací přiložte fakturu, kterou jste obdrželi emailem po vytvoření objednávky. Nebo alespoň na balík či na papír uvnitř balíku zřetelně uveďte číslo Vaší objednávky. 

Kompletní reklamační řád.

Nejste si jistí zdali se jedná o reklamovatelnou vadu?
Fotografie poškozených produktů spolu s dalšími informacemi zasílejte na email: info@drevovoni.cz
Vaši záležitost posoudíme a zpravidla do druhého pracovního dne od nás emailem obdržíte vyjádření. Při větší vytíženosti se můžeme zpozdit. V takových případech prosíme o trpělivost.

Vrácení zboží - odstoupení od kupní smlouvy

Každý zákazník našeho e-shopu má ze zákona právo odstoupit od kupní smlouvy (vrátit zboží) do 14 dnů od jeho převzetí / doručení na výdejní místo. U objednávek zaplacených předem jsme lhůtu pro odstoupení prodloužili na 30 dnů od uskutečnění objednávky.

Správný postup:

Zašlete nám odstoupení od kupní smlouvy (před uplynutím lhůty). Odstoupení od kupní smlouvy můžete poslat buď elektronickou poštou (na adresu info@drevovoni.cz) nebo tištěné přiložit k vrácenému zboží. 

Stáhnout vzor pro odstoupení od kupní smlouvy.