FAQ
Nejčastější otázky a odpovědi
Možnosti dopravy
Zásilkovna – 59 Kč
- Nejlevnější možnost dopravy (od 59 Kč)
- Vyzvednutí Vaší zásilky v síti odběrných míst
Kurýr – doručení na adresu – 99 Kč
- Nejrychlejší doručení kurýrem na Vámi zadanou adresu v ČR (od 99 Kč)
- 99,8% zásilek je doručeno do druhého dne
- Jedná se o službu Zásilkovny, která k doručování zásilek využívá i ostatní dopravce (PPL, DPD, InTime, kurýr Zásilkovny,…) – s ohledem na aktuální vytíženost dopravců, aby doručení zásilky proběhlo co nejrychleji
Česká pošta – 89 Kč + 30 Kč pojištění zásilky
-
- Balík do ruky od České pošty (doručení na Vaši adresu, v případě nezastižení uložení zásilky na poště)
Poplatek za platbu dobírkou je 30 Kč
Rychlost doručení
Aktuálně odesíláme objednávky pouze v pondělí a čtvrtek!
Objednávky do 12:00 s platbou rychlým bankovním převodem, kartou nebo na dobírku předáme dopravci zpravidla ve stejný den!
Objednávky vytvořené po 12:00 předáme dopravci zpravidla následující pracovní den.
Doba dodání je orientační a může se lišit! V případě zpoždění prosíme o trpělivost, Vaše zásilky expedujeme nejrychleji s ohledem na naše kapacity. Děkujeme za pochopení.
Zásilky podáváme pouze ve všední dny.
- PayPal
- Rychlý bankobní převod – Nejrychlejší platební možnost!
- Platba kartou
- Platba na dobírku (poplatek 30 Kč)
- Převodem na účet
Nejrychlejší možnost dopravy
Nejrychlejší možnost dopravy je Kurýr – doručení na adresu. Jedná se o službu Zásilkovny, která k dosažení co nejrychlejšího doručení balíků využívá i další dopravce (PPL, DPD, InTime, Zásilkovna Kurýr). Vždy je zvolen nejméně vytížený dopravce, aby doručení proběhlo co nejrychleji. Tato služba doručuje 99.8% zásilek do druhého dne od jejich převzetí.
Kdy předáme zásilku dopravci?
Aktuálně odesíláme objednávky pouze v pondělí a čtvrtek.
Objednávky do 12:00 s platbou rychlým bankovním převodem, kartou nebo na dobírku předáme dopravci zpravidla ve stejný den!
Objednávky vytvořené po 12:00 předáme dopravci zpravidla následující pracovní den.
V případě zpoždění prosíme o trpělivost
Doba dodání je orientační a může se lišit! V případě zpoždění prosíme o trpělivost, Vaše zásilky expedujeme nejrychleji s ohledem na naše kapacity. Děkujeme za pochopení.
Zásilky podáváme pouze ve všední dny.
Prodloužili jsme záruku! Na všechny lžíce Achilles objednané od 1.1.2018 se vztahuje záruka 7 let. Záruka na dřevěné lžíce na boty Achilles zakoupené před tímto datem je 3 roky.
Záruka se vztahuje na vady způsobené běžným používáním. Odkaz na kompletní reklamační řád najdete v zápatí stránky.
Na ostatní výrobky se vztahuje běžná záruční doba.
Jak zastupovat při reklamaci:
Reklamované zboží zašlete na tuto adresu:
Dřevo voní s.r.o.
Radňovice 19
592 31 Nové Město na Moravě
Do balíku s reklamací přiložte fakturu, kterou jste obdrželi emailem po vytvoření objednávky. Nebo alespoň na balík či na papír uvnitř balíku zřetelně uveďte číslo Vaší objednávky.
Nejste si jistí zdali se jedná o reklamovatelnou vadu?
Fotografie poškozených produktů spolu s dalšími informacemi zasílejte na email: info@drevovoni.cz
Vaši záležitost posoudíme a zpravidla do druhého pracovního dne od nás emailem obdržíte vyjádření. Při větší vytíženosti se můžeme zpozdit. V takových případech prosíme o trpělivost.